Blog Patrycji

Jak poprawić jakość sena?

Jędrny i aktywizujący sen ma pomocny wpływ nie tylko na nasze samopoczucie, ale także na nasze zdrowie. Istnieje kilka podstawowych zasad, których użycie ulży Ci nie tylko prędzej zasnąć, ale także wstać z większym natężeniem wypoczętym. Zwłaszcza co bynajmniej godzinę przed senem powinniśmy ustąpić z przyglądania się w ekran telewizora lub telefonu komórkowego. Narzędzia te wyrzucają światło indygo, które bardzo niekorzystnie wpływa na nasz twór i może poważnie utrudniać ekspresowe zaśnięcie. Zdecydowanie bardziej przyzwoicie przeczytać książkę ewentualnie szczerze zrelaksować się w ciszy. Poza tym zadbajmy o to, żeby w naszej sypialni górował kumulacyjny mrok. Żeby to spełnić pożądane byłoby osłonić okna i wykluczyć nawet najmniejsze źródła światła. Na pewno pomocne będzie dotlenienie pomieszczania przed samym rozmieszczeniem się do łoża. Orzeźwiające powietrze sprawi iż zaśniemy szybciej, a nasz sen będzie wiele lepszej jakości. O ile odczuwamy, że naszą łepetynę zajmują jakieś martwiące ma na myśli możemy zaparzyć melisy. dobre posty Nie ulega kwestii niewiele potrzeba żeby rano wstać bardziej odpoczętym i z lepszym uregulowaniem na cały wynurzający się dzień.